28.06.2012

Rozdział 2']

Jak co dzień obudził mnie budzik wybijający siódmą zero ,zero. Wstałam i zaczęłam przygotowywać się do szkoły.
[W szkole ]
Siedziałam na ławce i czekałam na dzwonek . Kelly dzisiaj nie miało być w szkole , więc chciałam ,żeby czas szybko mi miną . Siedząc na ławce zauważyłam Shanea, który stał koło okna. Ciekawe na co tak patrzył . W pewnym momencie chłopak skierował swój wzrok na mnie. Szybko skierowałam moją głowę ku ziemi. Uśmiechnęłam się sama do siebie. - Lubię coś w nim , ale jeszcze nie wiem co - pomyślałam. Zadzwonił dzwonek szybko wstałam z ławki i poszłam w stronę sali. Niestety dzień zaczynałam od matematyki , co bardziej mnie dołowało.
Siedziałam w ławce i usiłowałam zrozumieć coś co mówił nauczyciel. Poddałam się ,zaczęłam kreślić w zeszycie. Nagle dostałam sms'a. Wyciągnęłam komórkę z kieszeni i zaczęłam czytać . Sms był od Sary.
: Gapi się na Ciebie :
Nie chciałam się rozglądać po całej klasie , ponieważ ktoś w tej chwili patrzy się na mnie.
: Kto : - odpisałam jej.
Długo nie musiałam czekać na na odpowiedź.
: No jak kto , Shane : - napisała.
Lekko obróciłam głowę w jego stronę . Sara miała rację patrzył się na mnie swoimi pięknymi oczami. Uśmiechnęłam się do niego , odwzajemnił tym samym. Odwróciłam głowę w stronę tablicy , nie dałam rady dłużej się na niego patrzeć. Jego uśmiech mnie sparaliżował.
[ Przerwa]
Chodziłam po szkolnym korytarzu , nagle zaczepiła mnie Sara.
- Widziałaś ? – zapytała
- Ale co ?
- No jak Shane się patrzył na ciebie podczas lekcji.
- Tak , widziałam.
- Oh szkoda ,że mnie się takie ciacho nie czepi .
-Ale o co ci chodzi , my jesteśmy tylko znajomymi z klasy.- odparłam
- Taa jasne , nawet nie wiesz co znalazłam, jego adres zamieszkania
- To fajnie
- Masz trzymaj - powiedziałam . Wzięłam od niej zgiętą w pół karteczkę .
-Ale po co mi to ? - zapytałam
- Po co ? Po to byś powiedziała mu prawdę . Co do niego czujesz , kim dla siebie jesteście . A jak tego nie chcesz zrobić to przynajmniej z nim porozmawiaj - powiedziała i poszła.
Nagle w mojej głowie pojawiły się tysiące myśli typu " Kim dla dla mnie naprawdę jest ", " Czy ja coś do niego czuję " . Postanowiłam ,że pójdę do niego po szkole , aby porozmawiać .
                                                                   ***
Tak jak obiecałam , po szkole udałam się do Shanena. Jego dom zewnątrz było ogromny. Gdy stałam już przed drzwiami pojawiło się uczucie nie pewności. Miałam już odpuścić, ale pomyślałam - Raz się żyje -. Zapukałam do drzwi one zaś się lekko otworzyły. Popchałam je bardziej. Weszłam do środka i zaczęłam się rozglądać wewnątrz domu było pięknie , był umeblowany drogimi rzeczami. Nagle dotarła do mnie myśl " Że nie powinnam przebywać w czyimś domu jak nikogo nie ma. Postanowiłam wyjść gdy się odwróciłam zobaczyłam czyjąś twarz. Dzieliły nas milimetry , szybko się odsunęłam.
- Przepraszam ja nie chciałam drzwi były , otwarte - wystraszona zaczęłam się tłumaczyć .Chłopak swój wzrok skierował na drzwi ja również , w tamtej chwili zobaczyłam że były one zamknięte. Nieznajomy przeniósł wzrok na mnie .
- Elena , dziewczyna mojego brata . ładna jesteś - powiedział .
-Dziękuję .
- Jestem Ivan zapraszam do salonu. Weszliśmy do ogromnego pomieszczenia. Ivan usiadł na fotelu .
-Siadaj - powiedział po czym wzrokiem skierował na sofę.
- Nie dziękuje , jest Shane ?
- Nie ma go ,ale zaraz powinien przyjść , i pomyśleć ,że mój brat ma znów dziewczynę .
- Nie rozumiem za bardzo .
- To nie mówił ci o Eleanor ?
- O kim ?
-Eleanor , byłą jego dziewczyną . Naprawdę ładną , mam zdjęcie chcesz zobaczyć ?
- Nie - odpowiedziała krótko.
- To na czym ja skoń.. Była naprawę ładna. Niestety nie żyje od czterech lat. Shane kochał ją i kocha do tej pory. Gdyby mógł zrobić coś dla niej przed śmiercią zrobił by wszystko , uwierz mi znam swojego brata bardzo dobrze.
Nie miałam zamiaru mu wierzyć . Nie wiedziałam jednak czy jest to prawda , czy kłamstwo.
- Ja już muszę iść - jedynym wyjściem z tej sytuacji były właśnie te słowa.
- O Shane ! - krzykną nagle Ivan. Odwróciłam się .
- Elena co ty tu robisz ? -zapytał patrząc się na brata.
- Chciałam przyjść i porozmawiać ,ale trafiłam na nieodpowiedni moment - odpowiedziałam . Shane ciągle patrzył się złowrogim spojrzeniem na Ivana
- Ależ w żadnym złym momencie nie przyszłaś - wtrącił się ciemnowłosy . Odwróciłam się w jego stronę .
-Ale ja już naprawdę muszę iść - oznajmiłam . Chłopak wstał z fotelu i podszedł do mnie.
- Do zobaczenia - powiedział chwyciła moją dłoń i ją pocałował. Uśmiechnęłam się niechętnie i ruszyłam w stronę drzwi. Ominęłam przy tym Shanena , nie mówiąc mu nic. Pewnie nawet nie zauważył ,że wychodzę.

Od MK : 
Myślę  że rozdział się podoba , mi bardzo. 
Dziękuję ,za komentarze do rozdziału pierwszego. Naprawdę nie spodziewałam się ,że będzie ich 25. 
Zapraszam do komentowania <3 Odwdzięczę się !

25 komentarzy:

  1. Zajebisty !
    Czekam na następny rozdział ! <3
    Zapraszam na pierwszy rozdział na moim blogu : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje rozdziały, a najlepsze jest tu, że mogę przypomnieć sobie cały serial z zupełnie innymi bohaterami! Pisz dalej! Szybko, bo się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy sie podoba?? Jest Zajebisty !
    Takiego przebiegu zdarzeń oczekiwałam *_* Yeah . Jest świetnie , czekam na nexta ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny to było piękne. Mogę powiedzieć że jestem fanką tego bloga. Nie mogę doczekać się już następnego rozdziału .

    Do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://pilkarze-euro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj będzie będzie <3 świetne teksty i wielki talent!
    dodałam się do obserwatorów mam nadzieję, że
    zrobisz to samo tutaj na moim blogu
    my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu masz. oraz masz talent ;** bd tu czeciej wpadala serio x33 dodalam sie do obs. i licze na to samo plz ;P all-about-life-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi się podoba twój blog. Masz ciekawych bohaterów. :)
    Zapraszam do siebie: http://teenage-life1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa historia :)
    http://shortlyperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie ciekawy. :D Zainteresowałaś mnie.
    Wpadnę jeszcze. :)
    Powodzenia w dalszym pisaniu.

    W chwili wolnej zapraszam do mnie. ; )
    http://fantasies-sherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział: )
    Z chęcią Dodaję i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawee :D liczę że następny rozdział będzie tak wspaniały jak ten :)
    zapraszam do mnie : http://without-you-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie piszesz ! Wciągnął mnie ten rozdział,naprawdę ;)Zapraszam do mnie,masz do wyboru:
    www.staystrong.blog.pl
    www.swag-style.blog.pl
    www.never-let-u-go.blog.pl
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu pisać? Po prostu: Naprawdę mnie to wciąga. Ciekawa fabuła, a rzadko to stwierdzam przy takiej tematyce. Gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  16. a i jeszcze mam pytanie: jak zrobiłaś to, że masz klip muzyczny w podkładzie. Jestem "świeża" na blogerze i nie wiem na razie co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie daje rady. Przepraszam, że jestem upierdliwa, ale czy byś jak miała cierpliwość i czas to czy byś mogła szczegółowo wszystko mi opisać na mój e-mail? Znajduje się w poście: O autorce na moim blogu. Przepraszam, ale ja chce mieć taki utwór do bloga. Zależy mi, a ty możesz mi pomóc?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. inny utwór, nie twój. Pokiepściło mi się.

      Usuń
  18. Fajny blog

    Zapraszam ! ;-) http://z-ziemi-powstalem-wroce-do-ziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z każdym nowym rozdziałem robi się coraz ciekawiej :D Czekam na kolejny :]
    Zapraszam do siebie gdzie pojawił się 1 rozdział
    http://three-meters-above-the-sky-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na kolejny rozdział . ♥
    Obserwuje c:
    ______________________________
    Zapraszam --> http://nattbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba. I po raz kolejny proszę daj znać , kiedy pojawi się następny rozdział. : D
    Zapraszam do czytania mojego Rozdziału Trzeciego, który w końcu się pojawił. x d
    http://renascencee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko w tym SCM Music Player zrobiłam... jak potem? Tak coś piszą, że trzeba edytować:
    (Blogger user: go to Settings > Design > Edit HTML)
    jak dalej zrobić, gdy to wszystko już uzupełniłam?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do mnie na rozdział Czwarty. Mam nadzieję, że się spodoba. : D
    http://renascencee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ♥'